Dessa brön, bara till besvär.

Alltså det där med bh är ju en hel jäkla vetenskap, efter att ha stått i en liten provhytt länge och testat flera olika sorter har jag kommit fram till att mina bröst är totalt onödiga. Det enda bra de har gjort är att tillverkat mat.
Mina bröst är mittemellan allting och vill som inte passa in i någon storlek/kupa/modell riktigt, det är för lite fyllning och för mycket hud. För långa bröst.För smala bröst.
 
Det slutade iaf med att jag gick därifrån 1300 kr fattigare, vilket betyder att jag köpte två stycken. Två. 2. T V Å! Allvarligt talat. Jag hade gärna haft bröst som hade funkat i billiga prylar från H&M eller Lindex men nej, här dras jag med ett par som det inte finns en tillräckligt bra hållare för och de som kommer bäst i närheten kostar snormycket pengar. Den ena är axelbandslös och är fruktansvärt bekväm och ger ett bra stöd så jag är inte missnöjd ändå, jag trodde aldrig att det skulle finnas en sån bh åt mina stackars påsar men jojo det gjorde det allt.
 
Jag vet att många kan anse att bh är ett förtryck men jag är jävligt glad för att det finns, jag tycker att det är obehagligt att vara utan för jag blir så svettig när det ligger hud mot hud + att jag får ont i huden på ovansidan pga hänget. Hade jag inte fått ont hade jag däremot gladeligen varit utan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0