Hoppas på bra väder

Imorgon har vi självstudier och uppgiften vi ska göra är samma som vi fick förra veckan att göra under helgen så den har jag redan gjort, jag var tydligen enda i klassen som hade gjort den dessutom så jag får en ledig dag mitt i veckan. NAJS!
 
Just nu läser vi Etik och människans livsvillkor = vi diskuterar mest hela tiden om allt möjligt och får fallbeskrivingar. Skitroligt. Jobbiga situationer men riktigt intressant. Jag får även chans att pröva på mina kunskaper inom feminism och diskutera detta med andra människor och jag är hittills nöjd med hur jag sköter mig, jag försöker inte omvända någon men tänk vad sköjj om någon blev mer intreserad av feminismen tack vare mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0