Min hjärna får vila lite

Nu under sommaren har vi distansstudier så att de som vill jobba kan göra det, bedömningsuppgifterna vi har fått till Medicin 1 ska lämnas in på MAX en A4-sida. Jag är precis klar med den om läkemedel och det var inte det lättaste att få ner fem sidor ur blocket till en på datorn, det blev några rader på en andra sida men jag hoppas att det går bra ändå för jag känner att jag kan inte stryka och pressa ihop informationen mer än vad jag redan har gjort och ändå visa att jag förstår och har lärt mig något.

Nu ska jag börja med den andra som handlar om smitta och smittspridning och efter att ha snabbt kollat igenom så tror jag att den kommer vara enklare att få ihop till en kortare men bra text för jag har redan gjort en tidigare om samma sak fast i Vård och omsorg 1. Det var för övrigt då jag gick och spritade händerna lite då och då bara för att jag såg alla mikroorganismer överallt som vill ta över min kropp och döda mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0