Kotricket

När jag såg det här hos Lady Dahmer och sen det här hos Schmenus så kände jag jaha, nu måste jag också göra det. Inatt drömde jag rent av att jag la olika saker under brösten för att se vad som stannade kvar och märkte idag när jag skulle testa att linnet jag har på mig gjorde att allt gled iväg för att det var så glidigt och tydligen har jag mest skinn och ingen tyngd i mina pattz.
Jag var tvungen att ha sakerna precis mot huden och då jag lider av bröstångest så kände jag att näe faaan hur ska jag nu göra för jag klarar inte av att visa brösten för någon, jag kan inte titta på mig i spegeln när jag går förbi med bar överkropp liksom. Nåja hur som helst. Jag tog bilden.
 
 
Barnhens ko och solkräm satt som en smäck, jag håller alltså inte i brösten utan döljer bara mina bröstvårtor som syntes, jag hade kunnat springa ett varv runt huset med dem under tröjan utan att det hade flygit iväg. Ska jag skratta eller gråta?
Att bära saker i min bh däremot, det kommer jag aldrig att sluta med för jäklar vad grejer det ryms och jag slipper den där väskan jag alltid känner mig så dum att bära omkring på.


Kommentarer
Marie

Heja, bra jobbat!

2013-05-26 @ 19:45:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0