En slags semester

D tog med sig barnen till hans föräldrar idag och de ska vara borta två nätter, så fantastiskt. Jag for till Coop direkt efter skolan och köpte hem min lyxmat i form av fryspizzor samt en påse chips och dip. Byxorna åkte av direkt dörren stängdes och jag får sitta i soffan och äta när jag känner för det och slipper springa fram och tillbaka osv.

Jag vet inte vad andra föräldrar pysslar med under sin sk egentid men jag satsar på att göra så lite som möjligt och bara lata mig för det är så jävla amazballz att inte göra något alls.
Bara jag och katthen hemma. Underbart!




OBS OBS OBS! Jag älskar mina barn mer än ord kan beskriva men komigen, det är skönt att vara ensam då och då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0